“Kapımız Her Zaman Açık”
Konya Büyükşehir Belediye Başkan Tahir Akyürek, halkla iletişimi sağlamak, sorunlara anında müdahale etmek amacıyla kurulan Alo 153 Açık Kapı Hattı ile vatandaşlara kapılarının her zaman açık olduğunu söyledi.
Konya Büyükşehir Belediyesi'nin vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara anında müdahalede bulunmak amacıyla kurduğu Açık Kapı, sorunları anında çözüme kavuşturuyor.
Belediye ile halk arasında köprü vazifesi gören Açık Kapı hizmetinin, kurulduğu ilk günden bu yana vatandaşların sorunlarına kısa sürede çözüm bulduğunu ve bilgilendirme faaliyetini başarıyla sürdürdüğünü dile getiren Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, böylece halkın belediyecilik hizmetlerine de katkı sağladığını kaydetti.
Açık Kapı birimini 2004 yılında göreve geldiklerinde kurduklarını, birimin Alo 153 hattı ile 24 saat kesintisiz hizmet verdiğini anlatan Başkan Akyürek, Açık Kapı'ya 2015 yılında toplam 18 bin 548 başvuru yapıldığını, bu başvuruları ilgili birimlerin incelemesinden sonra gelen cevapların başvuru sahiplerine iletildiğini ifade etti.
AÇIK KAPI'YA ALO 153 İLE ULAŞIN
Alo 153 telefon hattı, e-mail, faks, internet üzerinden ve şahsen ulaşılan Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşlardan gelen her türlü bilgiyi kayıt altına alıp başvuruları ilgili birimlere göndererek takibini yapıyor. Birimlerce cevaplandırılarak ya da diğer belediye veya kurumlara havale edilerek gelen cevaplar, başvuru sahiplerine iletiliyor.
Yeni Büyükşehir Yasası ile birlikte Konya'nın 31 ilçesine de hitap etmeye başlayan Açık Kapı'ya talep ve şikayetlerin yanı sıra yapılan yatırımlar için teşekkür mesajları da geliyor.
BİLGİ EDİNMEDE 1009 BAŞVURU
Bilgi Edinme Kanunu kapsamında Büyükşehir Belediyesi web sayfasında bulunan "Bilgi Edinme Bölümüne" ise 2015 yılı içerisinde toplam 1009 adet başvuru alındı. Bu başvurular konularına göre ayırıma tabi tutularak, ilgili birimlere gönderildi ve bu birimlerin yaptığı inceleme sonucunda başvuru sahipleri bilgilendirildi.
Belediye ile halk arasında köprü vazifesi gören Açık Kapı hizmetinin, kurulduğu ilk günden bu yana vatandaşların sorunlarına kısa sürede çözüm bulduğunu ve bilgilendirme faaliyetini başarıyla sürdürdüğünü dile getiren Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, böylece halkın belediyecilik hizmetlerine de katkı sağladığını kaydetti.
Açık Kapı birimini 2004 yılında göreve geldiklerinde kurduklarını, birimin Alo 153 hattı ile 24 saat kesintisiz hizmet verdiğini anlatan Başkan Akyürek, Açık Kapı'ya 2015 yılında toplam 18 bin 548 başvuru yapıldığını, bu başvuruları ilgili birimlerin incelemesinden sonra gelen cevapların başvuru sahiplerine iletildiğini ifade etti.
AÇIK KAPI'YA ALO 153 İLE ULAŞIN
Alo 153 telefon hattı, e-mail, faks, internet üzerinden ve şahsen ulaşılan Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşlardan gelen her türlü bilgiyi kayıt altına alıp başvuruları ilgili birimlere göndererek takibini yapıyor. Birimlerce cevaplandırılarak ya da diğer belediye veya kurumlara havale edilerek gelen cevaplar, başvuru sahiplerine iletiliyor.
Yeni Büyükşehir Yasası ile birlikte Konya'nın 31 ilçesine de hitap etmeye başlayan Açık Kapı'ya talep ve şikayetlerin yanı sıra yapılan yatırımlar için teşekkür mesajları da geliyor.
BİLGİ EDİNMEDE 1009 BAŞVURU
Bilgi Edinme Kanunu kapsamında Büyükşehir Belediyesi web sayfasında bulunan "Bilgi Edinme Bölümüne" ise 2015 yılı içerisinde toplam 1009 adet başvuru alındı. Bu başvurular konularına göre ayırıma tabi tutularak, ilgili birimlere gönderildi ve bu birimlerin yaptığı inceleme sonucunda başvuru sahipleri bilgilendirildi.